Wat?
Heb je een vraag over je smartphone, tablet of laptop? Maak een afspraak en een digihelper helpt jou om een antwoord te vinden.
Voor welke vragen kan je er terecht?
- het gebruik van het AZ Delta zorgportaal mijn.azdelta.be.
- het online maken van een afspraak, resultaat inkijken, koppeling van het ouder-kind dossier…
- het invullen van online vragenlijsten via het zorgportaal.
- installeren en/of gebruiken van apps, bv. itsme®, WhatsApp, bankapps, …
- online opzoeken van betrouwbare informatie
- herkennen van phishing, fake news, onveilige webshops, …
- aanmaken van accounts, veilige wachtwoorden, reservaties, …
- online shoppen, streamen, videobellen, chatten, …
- oplossen van foutmeldingen, (basis) updates uitvoeren, …
- ...
Wat breng je mee?
- Heb je een specifiek probleem op je smartphone, tablet of laptop? Breng dan liefst, indien mogelijk, jouw eigen toestel mee, zo kunnen we je beter helpen. Breng ook de oplader mee.
- Hulp nodig bij de installatie van itsme? Dan heb je – naast je smartphone – ook je elektronische identiteitskaart (met pincode), bankkaart en bankkaartlezer nodig.
Tip: Ben je op zoek naar digihulp op andere momenten of locaties? Heb je nood aan digihulp aan huis? Heb je een computer of gratis wifi nodig? Wil je bijleren over de digitale wereld? Bekijk het volledige aanbod op www.iedereendigitaalroeselare.be.
Met steun van Stad Roeselare en DVV Midwest in het kader van Digibanken Vlaanderen.
Aanbod betreft:
- Eén-op-één begeleiding / hulp
Kostprijs
Hoe contact opnemen?
- Na afspraak/inschrijving (telefonisch/via mail/contactformulier/ ...)
Het Digipunt is open van maandag tot vrijdag op afspraak via 051 23 71 10 of zorgcontact@azdelta.be.
Aanbod specifiek voor
- Niet-Nederlandstaligen
- Personen met een fysieke beperking
- Personen met een mentale beperking
- Laaggeletterde personen
Aanbod vindt plaats