Wat?
Iedereen kan zonder afspraak in een Digipunt terecht voor info en hulp bij:
- het installeren en/of gebruiken van apps, bv. itsme®, WhatsApp, mobile banking-apps, …,
- online opzoeken van betrouwbare informatie
- veilig online surfen, bankieren, shoppen, …
- herkennen van phishingberichten, fake news of andere vormen van cybercriminaliteit, …
- aanmaken van accounts, reservaties, …
- streamen, videobellen, chatten, …
- oplossen van foutmeldingen, (basis)updates uitvoeren, …
- …
Wat mag je verwachten?
Een digihelper of specialist van Digie staat voor je klaar om samen met jou een oplossing te zoeken voor jouw probleem of om een antwoord te vinden op jouw vraag. We geven je daarbij voldoende uitleg zodat je ook iets bijleert. We nemen hiervoor de nodige tijd. Mogelijk moet je hierdoor even wachten tot het jouw beurt is.
Wat breng je mee?
- Heb je een specifiek probleem op je smartphone, tablet of laptop? Breng dan graag jouw eigen toestel (én de oplader) mee. Op deze manier kunnen we jou beter helpen.
- Voor de installatie van itsme, heb je – naast je smartphone - ook jouw elektronische identiteitskaart (met pincode), bankkaart en bankkaartlezer nodig.
Iedereen welkom!
Tip: Ben je op zoek naar digihulp op andere momenten of locaties? Heb je nood aan digihulp aan huis? Heb je een computer of gratis wifi nodig? Wil je bijleren over de digitale wereld? Bekijk het volledige aanbod op www.iedereendigitaalroeselare.be.
Met steun van Stad Roeselare en DVV Midwest, in het kader van Digibanken Vlaanderen.
Aanbod betreft:
- Eén-op-één begeleiding / hulp
Kostprijs
Hoe contact opnemen?
- Zonder afspraak/ vrije inloop
Aanbod specifiek voor
- Niet-Nederlandstaligen
- Personen met een fysieke beperking
- Personen met een mentale beperking
- Laaggeletterde personen
Aanbod vindt plaats